REKLAMA
Znaleziono 2290 wyników
Henkel rozszerzy produkcję w fabryce w Raciborzuartykuł
Pokaż artykuł
Henkel rozszerzy produkcję w fabryce w Raciborzu
Henkel Polska po raz drugi w ciągu ostatnich dwóch lat inwestuje w swój zakład produkcyjny zlokalizo...
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowicartykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen przeniesie całą produkcję silników diesla do Polkowic
Niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG planuje kolejne inwestycje w jedną ze swoich najlepszy...
Capgemini zwiększa zatrudnienie w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Capgemini zwiększa zatrudnienie w Warszawie
Francuski dostawca usług IT i konsultingowych zdecydował się na powiększenie zatrudnienia w swoim bi...
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowieartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Electrolux inwestuje w swoje fabryki w Oławie i Żarowie
Szwedzki Electrolux powraca ze swoimi inwestycjami na Dolny Śląsk. W 2020 roku, ze względu na pandem...
JoysonQuin Automotive po raz kolejny inwestuje w Wałbrzychu. Powstaną nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
JoysonQuin Automotive po raz kolejny inwestuje w Wałbrzychu. Powstaną nowe miejsca pracy
Na terenie podstrefy Wałbrzych WSSE Invest-Park rusza budowa nowej fabryki automotive firmy Joysonqu...
Oferująca modę premium firma Gomez zwiększa powierzchnię magazynową pod Poznaniemartykuł
Pokaż artykuł
Oferująca modę premium firma Gomez zwiększa powierzchnię magazynową pod Poznaniem
Oferująca modę premium firma Gomez zdecydowała o zwiększeniu powierzchni magazynowej do 12 tys. mkw. w centrum dystrybucyjnym ulokowanym w Swadzimiu pod Poznaniem. Dzięki powiększeniu wynajmowanej powierzchni, ma zostać znacząco usprawniony proces dostaw na wszystkie rynki, na których marka prowadzi sprzedaż i zapewnić zaplecze do dalszej ekspansji. Transakcję przeprowadziła firma JLL.
Firma MM Systemy rozpoczęła rozbudowę fabryki z branży automotive w województwie opolskimartykuł
Pokaż artykuł
Firma MM Systemy rozpoczęła rozbudowę fabryki z branży automotive w województwie opolskim
Następna firma z branży automotive inwestuje na terenie województwa opolskiego. 20 czerwca br. w Kątach Opolskich została rozpoczęta kolejną rozbudowa zakładu MM Systemy Sp. z o.o.
Linker Cloud zwiększy zatrudnienie w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Linker Cloud zwiększy zatrudnienie w Warszawie
Polska firma oferująca autorskie rozwiązania do zarządzania procesami logistycznymi Linker Cloud pozyskała właśnie 16 mln zł na rozwój i planuje w najbliższym czasie powiększyć swój zespół w Warszawie o kilkadziesiąt osób.
Producent słynnych żelków Haribo otworzy pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Producent słynnych żelków Haribo otworzy pierwszy sklep w Polsce
Producent znanych na całym świecie żelków Haribo zadebiutuje na rynku handlowym w Polsce. Ten niemiecki producent planuje otwarcie swojego pierwszego sklepu firmowego jeszcze w tym roku. Na pierwszą lokalizację wybrał Warszawę.
Do grona najemców opolskiego centrum handlowego Solaris Center dołączyły dwie nowe markiartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców opolskiego centrum handlowego Solaris Center dołączyły dwie nowe marki
Grono najemców opolskiego centrum handlowego Solaris Center powiększyło się o dwie nowe marki: Są to Tezenis i Vininova. Dla obu marek to pierwsze salony w regionie.
GLP kupuje centrum logistyczne firmy SPM w Bieruniu o powierzchni 60 tys. mkw. artykuł
Pokaż artykuł
GLP kupuje centrum logistyczne firmy SPM w Bieruniu o powierzchni 60 tys. mkw.
Centrum w Bieruniu jest głównym obiektem wykorzystywanym przez SPM – największego dostawcę usług logistycznych dla branży motoryzacyjnej w Polsce. Firma pozostanie najemcą budynku przez kolejne 10 lat.
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej
Douglas otworzył w Warszawie największą perfumerię w Europie Środkowo-Wschodniej. Na przestrzeni ponad 1100 mkw. można wybierać spośród 250 marek kosmetycznych, a także skorzystać ze strefy SPA. w której wykonywane są różne zabiegi. W ofercie jest także fryzjer.
W podwrocławskiej gminie Kobierzyce VACO Retail wybuduje fabrykę i laboratorium badawczo-rozwojowe artykuł
Pokaż artykuł
W podwrocławskiej gminie Kobierzyce VACO Retail wybuduje fabrykę i laboratorium badawczo-rozwojowe
Kolejna inwestycja produkcyjna w jednej z najbogatszych polskich gmin – podwrocławskich Kobierzycach. Tym razem będzie to inwestycja polskiej firmy VACO RETAIL Sp. z o.o.
Do grona najemców Ozimska Park dołączyła znana, duża sieć elektromarketówartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców Ozimska Park dołączyła znana, duża sieć elektromarketów
Trwają zaawansowane prace przebudowy dawnej Galerii Ozimskiej w Opolu. Będzie to kolejny w Polsce nowoczesny park handlowy – zrealizowany w miejscu dawnego projektu galerii handlowej z hipermarketem Tesco.
Firma Swiss Valley inwestuje w woj. wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Firma Swiss Valley inwestuje w woj. wielkopolskim
Kolejna nowa inwestycja w północnej części województwa wielkopolskiego. W Pile rozpoczęły się prace związane z realizacją hali magazynowej z częścią biurową. Inwestorem jest spółka Swiss Valley. Budynek o powierzchni ponad 9 tys. m kw. będzie służył do przechowywania i dystrybucji karmy dla zwierząt domowych. Generalnym wykonawcą jest firma WPIP Construction.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Nowe miejsca pracy! LPP rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w woj. kujawsko-pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy! LPP rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w woj. kujawsko-pomorskim
W pierwszych dniach kwietnia rozpoczęły się prace budowlane na terenie Centrum Dystrybucyjnego LPP w Brzeskiej Strefie Gospodarczej. Rozbudowa obiektu, zgodnie z ogłoszoną pod koniec marca br. decyzją, ma na celu wzmocnienie zaplecza logistycznego, umożliwiając obsługę rosnącego wolumenu sprzedaży marek LPP na rynkach Centralnej i Południowej Europy. Generalnym wykonawcą drugiej hali magazynowej brzeskiego obiektu została firma Dekpol.
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacieartykuł
Pokaż artykuł
Decathlon otworzy w Warszawie pierwszy w Polsce sklep w nowym formacie
Gigant branży sportowej, Decathlon, zapowiedział otwarcie pierwszego w Polsce sklepu w nowym formacie. Decathlon City, bo o nim mowa, powstaje w centrum Warszawy, w budynku International Business Center (IBC) przy stacji metra Politechnika. Marka do tej pory kojarzona z obecnością w centrach i parkach handlowych proponuje nowoczesny koncept sklepu wpisującego się w trend omnichannel. Jak podkreślają eksperci międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, ulice handlowe nie będą domeną wyłącznie kawiarni, restauracji oraz, w miejscach takich, jak centrum Warszawy, marek luksusowych.
REKLAMA